دوخت کاور مبل راحتی | شرکت آتلازکاور

دوخت کاور مبل راحتی

دوخت کاور مبل راحتی چگونه است ؟

دوخت کاور مبل برای مبلمان منزل در بین خانم ها بسیار رایج است. برخی از افراد ترجیح می دهند روکش مبل بدوزند، اما بسیاری نیز ترجیح می دهند با دانش خیاطی و با هزینه کمتر، کاور مبل ارزان را در خانه بدوزند.

دوخت کاور مبل راحتی

آموزش دوخت کاور مبل کار سختی نیست و نیاز به مهارت زیادی ندارد. دوخت روکش مبل راه خوبی برای محافظت از مبلمان منزل شماست. در این مطلب دوخت کاور مبل را به صورت مرحله به مرحله توضیح می دهیم و در مدت زمان کوتاهی کاور مبل راحتی یا سلطنتی خود را می دوزیم.

علاوه بر رنگ روکش مبل ، عوامل زیادی مانند مدل، طرح و پارچه در تهیه و دوخت روکش مبل تاثیرگذار است و باید به آن توجه ویژه ای شود. برخی از افراد تمایل به چیدمان روکش با مبلمان دارند اما برخی دیگر به دنبال تنوع و ایده های خاص برای طرح و مدل روکش مبل هستند تا دکوراسیون داخلی را جلوه دهند. بنابراین نمی توان نقش سلیقه مردم را در این امر نادیده گرفت.

بیشترین سرچ در مورد دوخت کاور مبل در اینترنت

قبل از گذراندن مراحل دوخت کاور مبل در آتلازکاور و آموزش راحتی، جالب است بدانید موارد زیر بیشترین سهم جستجو را با موضوع دوخت روکش مبل به تازگی داشته اند :

آموزش دوخت روکش مبل ژل آتلازکاور
آموزش دوخت روکش پلاستیکی مبل
دوخت روکش مبل ژلاتینی
آشنایی با پارچه های روکش مبل
دانلود رایگان آموزش دوخت روکش مبل
آموزش دوخت روکش مبل سلطنتی
آموزش دوخت روکش مبل چوبی
درآمد دوخت روکش مبل
آموزش دوخت روکش مبل

همانطور که می بینید سادگی این چالش باعث شده تا افراد زیادی مثل شما دوخت روکش مبل سلطنتی را به راحتی یاد بگیرند. حتی بسیاری از افراد با دوخت روکش و پارچه های مبل ژلاتینی به کسب درآمد از سایر تزئینات مبل مانند دوخت کوسن مبل فکر می کنند.

آموزش گام به گام دوخت روکش مبل

بدون مقدمه چینی به سراغ آموزش دوخت روکش مبل می رویم:

مرحله 1 در دوخت کاور مبل راحتی  : پارچه را برای پرده آماده کرده و اندازه بگیرید

ابتدا باید پارچه مناسب روکش مبل را تهیه کنید. سپس تمام قطعات مبلمان خود را بسیار دقیق اندازه بگیرید. طول، عرض، ارتفاع، پشتی، صندلی، ساقه صندلی، پایین و غیره.

نکته: اگر قصد ساخت و دوخت روکش مبل ارزان قیمت را دارید، بهتر است به سراغ پارچه های مقرون به صرفه تری بروید.

دوخت کاور مبل راحتی

مرحله 2 در دوخت کاور مبل راحتی  : ابعاد را به الگوی دوخت روکش مبل تبدیل کنید

در این مرحله ابعاد وارد شده را به الگو تبدیل کنید. برای این کار بهتر است ابتدا الگو را روی کاغذ بکشید و سپس روی پارچه بیاورید. همچنین هنگام کشیدن الگوها بهتر است ابتدا قطعات بزرگ و سپس قطعات کوچک را اندازه بگیرید. نکته مهمی که در دوخت روکش مبل آتلازکاور یا برای راحتی باید به آن توجه کنید این است که سایز پارچه (برای درزها) چند سانتی متر بزرگتر از اندازه واقعی باشد.

دوخت کاور مبل راحتی

مرحله 3 در دوخت روکش مبل راحتی : الگو را ببرید و بدوزید

آموزش گام به گام دوخت روکش مبل از این مرحله به بعد کاربردی تر می شود. حالا باید پارچه را با قیچی مناسب برش دهید. پس از اتمام برش های روکش مبل، قسمت های بریده شده را روی هم قرار داده و با نخ دوخت با دقت بدوزید. پس از اتمام دوخت، آن را روی مبل قرار دهید، اندازه روکش را بررسی کنید و قسمت های ناقص را سنجاق کنید.

دوخت کاور مبل راحتی

مرحله آخر در دوخت کاور مبل راحتی : دوخت روکش مبل

اگر روکشی که دوختید اندازه مناسبی دارد، درزها را با چرخ خیاطی بدوزید. در صورت تمایل می توانید قسمت پایین پیراهن مبل خود را بدوزید و یا به دلخواه تزئین کنید. برای راحتی کار می توانید یک زیپ یا دکمه هم قرار دهید. تبریک می گویم! دوخت روکش مبل ارزان و زیبا در خانه با موفقیت در چند مرحله ساده!

 

سخن آخر

 

سفارش دوخت کاور مبل راحتی و پارچه ژلاتینی مبل

در این مقاله آموزش گام به گام دوخت کاور مبل راحتی را با هم مرور کرده ایم و نکاتی را در مورد دوخت روکش مبل راحتی در منزل به شما آموزش داده ایم. ضمن لذت بردن از لذت دوخت روکش مبل راحتی ژلاتینی، روکش مبل راحتی و استیل، مبل چوبی و … نیز دچار مشکل می شوند. پس اگر به دلایلی نمی توانید روکش مبل پلاستیکی یا روکش صندلی پارچه ای ارزان قیمت را در خانه خود بدوزید، نگران نباشید. خیاطان حرفه ای با ثبت سفارش در سایت ” آتلاز کاور ” این کار را با بالاترین کیفیت و رقابتی ترین قیمت برای شما انجام خواهند داد.

بخوانید : برای کاور مبل از چه پارچه ای استفاده کنیم ؟

 


Source link

About Atlazcover

Check Also

برای کاور مبل از چه پارچه ای استفاده کنیم ؟

برای کاور مبل از چه پارچه ای استفاده کنیم ؟ بهترین پارچه کدومه ؟ برای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *