راهنمای خرید انواع مختلف کاور مبل

راهنمای خرید انواع مختلف کاور مبل

راهنمای خرید انواع مختلف کاور مبل برای مبلمان راحتی، کلاسیک و سلطنتی

در این مقاله راهنمای خرید انواع مختلف کاور مبل برای مبلمان راحتی، کلاسیک و سلطنتی را باهم دیگر بررسی خواهیم کرد ، پس تا انتها با ما همراه باشید .

آیا تا به حال به انواع روکش مبل های موجود در بازار اندیشیده اید ؟

روز به روز دستگاه های بیشتری در بازار وجود دارند که می توانند برای خانه شما بسیار راحت و کاربردی باشند.

در بین تمامی این موارد می توان روکش مبل های شیک و زیبا را برشمرد. این روکش ها علاوه بر زیبایی بسیار، بسیار کاربردی هستند و همچنین ظاهری بسیار متفاوت و شیک به مبلمان شما می دهند.

کاربردی بودن این روکش ها این است که می توانند مبلمان شما را عاری از انواع کثیفی، لکه، خرده ریزه و مواد غذایی نگه دارند.

راهنمای خرید انواع مختلف کاور مبل

راهنمای خرید انواع مختلف کاور مبل

مزیت روکش های مبل برای استفاده در چیست ؟

بدون شک همه ما دوست داریم مبلمان منزلمان همیشه تمیز و مرتب باشد. اما قبل از اینکه این روکش های مبل به بازار بیایند، اکثر مردم برای کثیف شدن مبلمان و مهمتر از آن شستن مبلمان خود با مشکل مواجه بودند.

اما حالا می توانید از این کاورهای بسیار شیک و کاربردی استفاده کنید و نگران کثیف شدن آنها نباشید. این روکش ها نه تنها مبلمان شما را از هر نوع کثیفی دور نگه می دارند، بلکه شستشوی آن ها بسیار آسان و بی دردسر است.

همانطور که همه می بینید، از این روکش ها در رستوران ها و هتل ها نیز استفاده می شود. زیرا در کنار زیبایی ظاهری مبلمان، آنها را نیز تمیز می کنند و همچنین شستن این روکش ها کار بسیار آسان تری نسبت به شستشو و نظافت مبلمان است.

یکی دیگر از مزیت های این روکش ها این است که می توانید انواع طرح ها و رنگ های زیبا را در بازار پیدا کنید. شما می توانید با توجه به هر سلیقه ای که دارید و دکوراسیون منزلتان روکش مناسب مبلمان خود را انتخاب و خریداری کنید.

راهنمای خرید انواع مختلف کاور مبل

با این روکش ها می توانید رنگ و رویی تازه و زیبا به مبلمان قدیمی خود بدهید و مدتی از خرید مبلمان جدید دوری کنید.

روکش مبل ها نیز در مواد مختلفی از جمله پارچه های طبیعی مانند کتان، ابریشم، پشم و چرم و همچنین مواد مصنوعی مانند پلی استر و ابریشم مصنوعی تولید می شوند.

راهنمای خرید مبل

بنابراین اگر می خواهید مبلمان خود را از گرد و غبار و انواع لکه ها و کثیفی ها محافظت کنید، از استفاده از پیراهن مبل غافل نشوید. از انواع روکش مبل برای پوشاندن مبلمان خود به شکلی زیبا و کاربردی استفاده کنید.

در این مطلب از مجله مبلمان و دکوراسیون آتلازکاور قصد داریم در مورد انواع روکش و کاور مبل به شما بگوییم و سعی کنیم 5 نوع روکش مبل را به شما نشان دهیم تا بتوانید روکش مناسب مبلمان خود را انتخاب و خریداری کنید. پس تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

1. روکش مبل ژله ای

انتخاب عالی برای مبلمان سلطنتی

از انواع روکش مبلمان می توان از روکش مبلمان ژله ای صحبت کرد. به این نوع پیراهن مبل یا روکش مبل ، روکش تالک یا ژلاتینی نیز می گویند. چنین پوشش هایی برای مبلمان سلطنتی مناسب هستند. این روکش ها نه تنها زیبایی مبلمان سلطنتی شما را از بین می برند، بلکه از آنها در برابر گرد و غبار، لکه ها و انواع کثیفی ها محافظت می کنند و ظاهر زیبای خود را حفظ می کنند.

روکش مبل ژله ای یا پیراهن مبل ژلاتینی از پارچه توری نرم و شفاف ساخته شده است. این لاک های شفاف یا لاک های شیشه ای از پلیمر pvc ساخته شده اند. پس از اندازه گیری و مدل سازی مبلمان، روکش مبل ژله ای شما بریده شده و دور آن چسب می زند.

کاور مبل ژله ایی ( راهنمای خرید انواع مختلف کاور مبل )

همانطور که گفتیم شستن روکش یا پیراهن مبل بسیار راحت تر از شستن خود مبل است. اما در بین تمامی روکش های موجود در بازار شستشوی این نوع روکش ها یعنی همان روکش مبل ژله ای بسیار راحت تر است. می توانید به راحتی روکش مبل ژلاتینی خود را با یک پارچه مرطوب تمیز کنید و از ظاهر شفاف و ساده آن لذت ببرید.

این نوع روکش مبل مبل شما را نیز زیبا می کند و مبلمان شما را از انواع آسیب ها و کثیفی ها محافظت می کند. به عبارت دیگر، اگر مبلمان شما نیز اصیل است و می خواهید جلوه ای زیبا در مقابل چشمانتان داشته باشید و آن را از گرد و غبار و آلودگی محافظت کنید، استفاده از روکش ژله ای را فراموش نکنید.

2. کاور مبل پارچه ای

بهترین انتخاب برای مبلمان راحت 

اکثر پارچه های اثاثه یا لوازم داخلی خیلی سریع خراب می شوند. رنگ پارچه ها به گونه ای است که در اثر نشستن و نظافت و شستن پس از مدتی کمرنگ و کدر می شود. کودکان کوچک نیز می توانند پارچه مبلمان را پاره کنند. به همین دلیل بهترین راه برای تازه و تمیز نگه داشتن پارچه مبلمان استفاده از روکش مبل یا پیراهن است. نوع دیگری از روکش مبل را می توان روکش پارچه ای مبل نامید. این نوع روکش مبل که برای مبلمان راحتی بسیار مناسب است را می توانید در طرح ها و رنگ های مختلف در بازار پیدا کنید.

کاور مبل پارچه ایی

شما می توانید با توجه به سلیقه و رنگ مبلمان و دکوراسیون منزل خود رنگ و طرح مورد علاقه خود را برای روکش مبل یا پیراهن خود انتخاب و خریداری کنید.

با انتخاب این نوع روکش مبل می توانید به سادگی با خرید روکش مبل دکوراسیون منزل خود را تغییر دهید، مبلمان خود را از انواع کثیفی ها و آسیب ها محافظت کنید و به مبلمان قدیمی و رنگ و رو رفته خود ظاهری جدید، بسیار شیک و زیبا ببخشید. این روکش ها را نیز می توانید به راحتی بشویید. روکش های پارچه ای مبل را می توان به راحتی در ماشین لباسشویی شست. پس از شستن کاور پارچه ای مبل خود نگران تغییر شکل یا رنگ آن نباشید. معمولاً این گونه روکش ها از پلی استر و نخ ساخته می شوند و بنابراین تغییر رنگ و شکل نمی دهند.

مزیت های کاور مبل پارچه ایی چیست ؟

اگر به دنبال زیبایی و مدرن بودن روکش مبل خود هستید می توانید از روکش های پارچه ای مبل که با رنگ ها و نقش های مختلف طراحی شده اند استفاده کنید که البته باید با بقیه دکوراسیون منزل شما نیز هماهنگ باشد.

همچنین توجه داشته باشید که روکش مبل نباید پارچه تمام قسمت های مبل را بپوشاند. روکش پارچه ای مبل شما می تواند مانند این تصویر باشد و فقط جاهایی را بپوشاند که بیشتر در معرض انواع کثیفی ها و لکه ها هستند.

درست است که این نوع روکش پارچه ای از مبلمان شما در برابر لکه و کثیفی محافظت می کند، اما جنبه تزئینی آن بیشتر از ویژگی محافظ آن است.

بنابراین ممکن است این نوع روکش های پارچه ای برای خانه هایی که بچه های کوچک دارند مناسب نباشد. اگر می خواهید مبلمان منزل خود را تزئین کنید می توانید از شال مبل نیز استفاده کنید.

مزیت کاور مبل پارچه ایی

دیگر مزیت های کاور مبل پارچه ایی

اما اگر خانه شما شلوغ است و فرزند کوچکی هم دارید، روکش های پارچه ای که مانند یک لباس تمام قسمت های مبل را می پوشانند، می توانند انتخاب بسیار خوبی باشند.

با نگاهی به این تصویر خواهید دید که این نوع روکش مبل تمام قسمت های مبل را می پوشاند و همچنین کوسن ها و حتی میز جلو مبل را از انواع آسیب ها و لکه ها محافظت می کند.

در ضمن این مدل پارچه مبل که در بین تمامی روکش های مبل قرار دارد می تواند بهترین انتخاب برای مبلمان قدیمی و رنگ و رو رفته شما باشد! اگر مبلمان شما قدیمی است و بودجه محدودی برای تعویض مبلمان خود دارید .

می توانید با خرید ساده این نوع روکش پارچه ای مناسب مبلمان خود، مبلمان خود را جدید، بسیار شیک و زیبا جلوه دهید. با خرید انواع روکش مبل می توانید با هزینه بسیار کم دکوراسیون خود را تغییر دهید.

3. انواع روکش مبل ضد آب و ضد ضربه

آیا شما از طرفداران حیوانات خانگی هستید؟

آیا دوست دارید حیوانات خانگی مانند گربه و سگ در خانه خود داشته باشید؟

حیوانات خانگی می توانند به راحتی و خیلی سریع مبلمان شما را آلوده و آسیب ببینند. بنابراین باید به فکر مبلمان خود باشید. در غیر این صورت باید خیلی زود شروع به خرید مبلمان جدید کنید!

تنها با استفاده از روکش مناسب و شیک می توانید از لکه دار شدن و آسیب دیدن مبلمان خود جلوگیری کنید.

برای محافظت از مبلمان خود می توانید از انواع روکش های مبل ضد آب و ضد ضربه استفاده کنید. روکش مبل ضد آب و ضد ضربه از مبلمان شما در برابر ناخن و دهان حیوانات خانگی شما محافظت می کند !

کاور مبل ضد آب و ضد ضربه

حیوانات خانگی مانند سگ در قسمت های مختلف مبل گاز می گیرند و به مبل آسیب می رسانند.

این حیوانات همچنین می توانند با چنگال های خود به مبلمان شما آسیب برسانند و بافت مبل شما را خراب کنند. علاوه بر تمام این آسیب ها، با انواع روکش های مبل ضد ضربه و ضد آب به راحتی می توانید از ایجاد لکه و کثیفی جلوگیری کنید.

این نوع روکش مبل نیز به راحتی قابل شست و شو بوده و نگران درآوردن و روکش مجدد مبل خود نباشید! به راحتی می توانید این نوع روکش مبل را بردارید و دوباره آن را با مبلمان خود بپوشانید.

بنابراین، اگر حیوان خانگی دارید، توصیه می کنیم از این روکش مبل ضد آب و ضد ضربه استفاده کنید تا مبلمان خود را جدید و شیک نگه دارید.

4. انواع روکش مبل L شکل

از بین انواع روکش مبل می توان از روکش مبل مناسب برای مبلمان L شکل صحبت کرد. حتی می توانید روکش های مناسب برای مبلمان L شکل خود تهیه کنید. مبلمان L شکل در انواع و اندازه های مختلف وجود دارد.

کاور مبل L شکل

راهنمای خرید انواع مختلف کاور مبل

بعد از اندازه گیری اندازه مبلمان خود می توانید به سراغ تهیه روکش مناسب مبلمان خود بروید. برای این نوع مبلمان از روکش های پارچه ای زیادی استفاده می شود که می توانند از مبلمان شما و همچنین طرح و رنگ زیبایی که به مبل شما می دهند محافظت کنند.

5. کاور مبل چرمی

بسیاری از مردم طرفدار چرم هستند و دوست دارند از چرم برای تمام وسایل خود استفاده کنند. اگرچه این افراد هنگام خرید مبلمان خود مبلمان چرمی نمی خرند، اما اگر بخواهند برای مبل خود لباس بخرند، بدون شک به چرم روی می آورند.

این افراد به دنبال اشرافیت هستند و در جایی که چرم، به خصوص چرم قهوه ای، می تواند این حس اشراف را القا کند، حس ثروت را القا می کنند. چرم نشان دهنده اشراف است و ممکن است انتظارات شما را برآورده کند.

بنابراین، اگر می‌خواهید مبل‌تان جدید و شیک باشد، آن را تمیز و بدون کثیف نگه دارید و همچنین حس اشراف را به شما القا کنید، روکش‌های مبل چرمی می‌توانند گزینه‌ای عالی برای شما باشند.

تمیز کردن چنین روکش هایی نیز بسیار آسان بود و می توانید از روش های شستشوی مبل چرمی برای تمیز کردن کاور چرمی مبل خود استفاده کنید. بعد از شستن روکش چرمی مبل مانند روز اول می شود و می درخشد.

کاور مبل جنس چرم

همانطور که مشاهده می شود انواع روکش مبلمان مناسب برای انواع مبلمان با طرح، رنگ و متریال متفاوت در بازار وجود دارد.

بنابراین لازم نیست از کهنه شدن و کثیف شدن و مهمتر از همه شستن مبلمان خود بترسید. همچنین می توانید با تهیه هر کدام از این روکش ها بنا به سلیقه و نیاز خود دکوراسیون منزل خود را تغییر دهید.

به مبلمان خود ظاهری جدید و تمیز بدهید. همچنین از قدیمی و کثیف شدن مبل خود جلوگیری کنید. و می توانید روکش مبل خود را به راحتی بشویید.

در این پست از آتلازکاور گلچینی از روکش مبل را برای شما قرار داده ایم. همچنین می توانید با توجه به نیاز و سلیقه خود روکش مبل راحتی برای مبلمان خود بسازید.

آتلاز کاور از نظرات و پیشنهادات شما استقبال می کند.

بخوانید : کاور مبلمان آماده


Source link

About Atlazcover

Check Also

دوخت کاور مبل راحتی | شرکت آتلازکاور

دوخت کاور مبل راحتی چگونه است ؟ دوخت کاور مبل برای مبلمان منزل در بین …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *