کدام کاور مبل بهتر است ؟

کدام کاور مبل بهتر است ؟ پارچه ایی ؟ ژله ایی ؟ چرمی ؟ ضد آب ؟

سوال این است ؟ کدام کاور مبل بهتر است ؟

یکی از وسایل مهم و کاربردی در خانه مبلمان است که تاثیر زیادی در فضای خانه دارد. به همین دلیل تمیز کردن بسیار مهم است. با این حال، این ممکن است دشوار به نظر برسد زیرا از مواد و انواع پارچه های مختلف برای مبل ها استفاده می شود و روش های تمیز کردن نیز متفاوت است. همچنین ممکن است پارچه ها در اثر کثیفی بمیرند یا ظاهر اصلی خود را به مرور زمان از دست بدهند. بنابراین بهتر است راه حلی برای این مشکل پیدا کنید. توصیه می کنیم از کاور مبل استفاده کنید. در ادامه این مطلب به بررسی طیف کاور مبل های چیدانه می پردازیم.

کدام کاور مبل بهتر است ؟

کدام کاور مبل بهتر است ؟

کدام کاور مبل بهتر است ؟ انواع کاور مبل

کاور مبل L شکل نیز مانند سایر مبلمان راحتی از نظر جنس به دسته های مختلفی تقسیم می شود :

پیراهن مبل پارچه ایی

روکش مبل ژله ای

پیراهن مبل چرمی

کاور مبل پارچه ایی

از آنجایی که کاور مبل پارچه ای پوشش بالایی دارد و تمام قسمت های مبل شما را می پوشاند، ضد لک بوده و آسیبی به مبل نمی زند. بنابراین می تواند گزینه خوبی برای خانه هایی با ترافیک زیاد باشد.

همچنین می توانید از کاور مبل پارچه ای برای تغییر ظاهر مبل قدیمی یا رنگ و رو رفته استفاده کنید و با انتخاب پارچه ای مناسب دکوراسیون منزل و متناسب با الگو، رنگ و طرح جدیدی در فضا ایجاد کنید.

پارچه ها از نظر متریال و طرح بسیار متنوع هستند و به راحتی می توانید متریال و طرح مورد نظر خود را انتخاب کنید. علاوه بر این، بیشتر پارچه هایی که می توان از آنها به عنوان کاور مبل استفاده کرد در اثر حرارت تغییر شکل نمی دهند و به راحتی در ماشین لباسشویی شسته می شوند.

کدام کاور مبل بهتر است ؟

در انتخاب پارچه محکم دقت کنید تا قابل شستشو نباشد و در برابر شستشو مقاوم باشد.

روکش مبل ژله ایی

روکش مبل ژله ایی یا شیشه ای نه تنها از مبل شما محافظت می کند، بلکه طراحی و رنگ مبل شما را متمایز می کند. پس اگر تعیین رنگ و طرح مبل شما مهم است، این نوع کاور مبل گزینه خوبی برای شماست. روکش مبل ژله ای نیز به راحتی قابل شستشو بوده و به راحتی با دستمال مرطوب تمیز می شود.

کدام کاور مبل بهتر است ؟

کاور مبل های ژله ای نیز انعطاف پذیر بوده و عموماً در برابر آتش مقاوم هستند. شفاف، نرم و ضد خش بوده و به دلیل استفاده از مواد سالم، ضد حساسیت بوده و مشکلی برای کودکان و حیوانات خانگی ایجاد نمی کند.

پیراهن مبل ژله ای مزایای زیادی نسبت به نوع پارچه دارد :

برخلاف کاور های پارچه ای مبل، مایعات از کاور ژله ای مبل عبور نمی کند و در صورت ریختن مایع روی این نوع کاور به راحتی با حوله پاک می شود.
علاوه بر این کثیفی و گرد و غبار وارد ژله نمی شود و به راحتی با دستمال مرطوب تمیز می شود.

کدام کاور مبل بهتر است ؟
کاور های ژله ای مبل ها باعث تعریق در تابستان می شود و یکی از نکات منفی این نوع کاور مبل ، لیز خوردن سطح مبل است.

نکاتی در مورد انواع کاور مبل

کاور مبل آلودگی و آسیب های احتمالی مبلمان L را به حداقل می رساند و به مرور زمان و در صورت آسیب به راحتی قابل تعویض است و همچنین باعث صرفه جویی در هزینه می شود.
فقط قطعاتی که در معرض آلودگی قرار دارند را می توان پوشاند و برای این قطعات پوششی تهیه کرد.
برای محافظت از مبلمان نیازی به استفاده از کاور مبل ندارید. می توانید پارچه ای در طرح و رنگ دلخواه خود انتخاب کنید تا فضا را خاص و جذاب کرده و جلوه ای جدید به آن ببخشید.

توصیه میکنیم مقاله ی راهنمای خرید انواع مختلف کاور مبل را مطالعه کنید


Source link

About Atlazcover

Check Also

دوخت کاور مبل راحتی | شرکت آتلازکاور

دوخت کاور مبل راحتی چگونه است ؟ دوخت کاور مبل برای مبلمان منزل در بین …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *