خرید پیراهن مبل در اهواز

خرید پیراهن مبل در اهواز

سفارش و خرید پیراهن مبل در اهواز

همه می‌دانیم که مبلمان به دلیل استفاده‌ی مکرر و مداوم از آن‌ها ممکن است به مرور رنگ پریده، کثیف و یا حتی آسیب‌های دیگری ببینند.

علل خصوص در منازلی که فرزند کوچک دارند احتمال کثیف شدن بیشتر است. چه مبل‌های جدید و چه مبل‌های قدیمی همگی نیازمند وسیله‌ای هستند که از آن‌ها در برابر انواع آلودگی، گرد و غبار و … محافظت

کند. این وسیله، چیزی نیست جز پیراهن مبل که در ادامه با انواع و قابلیت‌های آن‌ها آشنا خواهیم شد و همچنین به چگونگی خرید پیراهن مبل در اهواز نیز خواهیم پرداخت.

معرفی شهر اهواز

اهواز یکی از زیباترین شهرهای ایران است که کارون را دل خود جای داده است. کارون جلوه‌ای فوق العاده و منحصربه‌فردی را برای این شهر به وجود آورده. در کنار تمامی این جاذبه‌های زیبا، خالی از لطف نیست که به نماد فرهنگ و هنر مردمان خوزستان که صنایع دستی اصیلی را تولید می‌کنند، اشاره کرد. در کنار تولیدات انواع صنایع دستی بهتر است، به تولید پیراهن مبل در اهواز نیز بپردازیم.

پیراهن مبل چرا استفاده می‌شود ؟

پیراهن مبل یا روکش مبل ملزوماتی، معمولا از جنس پارچه‌ و پلاستیکی(طلقی) هستند که برای نگهداری بهتر مبلمان، از آن استفاده می‌شود. مبلمان پس از گذشت مدتی حالت اولیه و رنگ و روی خود را از دست می‌دهند، یا به اصطلاح چرک مرده می‌شوند. تمیز کردن آن‌ها کار غیر ممکنی نیست اما، زمان و روش‌های گوناگونی را می‌طلبد. قبل از امتحان کردن تمامی شیوه‌های پاک کردن بهتر است از پیراهن مبل استفاده کنید تا هیچ نیازی به انجام این کارها نباشد.

معرفی انواع پیراهن مبل

در حالت کلی پیراهن مبل به دو دسته‌ی پارچه‌ای و پلاستیکی تقسیم می‌شوند‌. البته انواع مختلفی از کاور مبل در طرح و رنگبندی‌های متنوع در بازار موجود است، اما بهتر است قبل از خرید با انواع آن‌ها آشنا شده و سپس اقدام کنید.

• پیراهن مبل پارچه‌ای(نخی)

متداول ترین نوع پیراهن مبل بشمار می‌آید. این نمونه از پیراهن مبل، به دلیل دوخت و تنوع زیاد آن بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرد. اما پیراهن مبل پارچه‌ای انواع مختلفی دارد که عبارت است از :

کاور مبل پارچه ایی

•  پیراهن مبل میکروفایبر

پارچه‌ای است که در برابر کشش و خراشیدگی بسیار مقاوم عمل می‌کند. ظاهر پیراهن میکروفایبر شباهتی با نوع پارچه‌ای آن دارد، اما در مقایسه با پیراهن پارچه‌ای راحت تر تمیز شده و طول عمر بالایی دارد‌.

•  پیراهن مبل مخملی

نوع دیگری از پیراهن مبل پارچه‌ای است. به دلیل نرمی و لطافت بالای آن، در بین مردم محبوبیت بسیاری دارد. این نوع پارچه مقاومت بالایی در برابر گرما و سایش دارد. پیراهن مبل مخملی رنگ و طرح‌های متنوعی دارد.

•  پیراهن مبل فول استرچ

حالت کشانی و ارتجاعی دارد که باعث می‌شود روی مبلمان چسبیده و سر نخورد‌. این نوع از پیراهن مبل در طرح‌و رنگ‌هایی شبیه به پیراهن اصلی مبلمان را دارد و همچنین دارای سه مدل بنام‌های آلتین کوزا، زنبوری و فانتزی می‌باشد.

•  پیراهن مبل چرمی

به دلیل جنس براقی که دارد زیبایی دو چندانی را به منزل می‌بخشد و همچنین این نوع از پیراهن مبل در برابر ضربه، سایش و رطوبت مقاوت بالایی دارد.

•  پیراهن مبل تکه‌ای

به دلیل سبک و کوچک بودن آن، طرفداران بسیاری دارد. این نوع از پیراهن مبل به دلیل سه لایه بودن مقاومت خوبی نسبت به مایعات دارد. پیراهن مبل تکه‌ای  به صورت تکی و جداگانه، روی قسمت نشیمن، تکیه گاه و دسته‌ی مبل قرار می‌گیرد.

• پیراهن مبل ژله ای

عموما از جنس pvc و پلاستیکی هستند، این نوع از پیراهن مبل به دلیل شفافیتی که دارد، پیراهن اصلی مبل را پنهان نمی‌کند. تمیز کردن آن کار بسیار ساده‌ای است که می‌توان با یک دستمال نمدار آن را پاک کرد.

کاور مبل ژلاتینی

نکات مهم قبل از خرید پیراهن مبل در اهواز

•  رنگ پارچه‌: در رابطه با رنگ پارچه باید گفت که بهتر است متناسب با دکوراسیون منزل خود، آن را انتخاب کنید‌.

•  جنس پارچه: حتما قبل از خرید باید به جنس پارچه دقت کرد، که البته با خرید پیراهن مبل در اهواز دیگر نگران کیفیت و جنس خرید خود نخواهید بود.

•  دوخت پارچه‌: شیوه‌ی دوخت پیراهن مبل تاثیر بسزایی در کارایی و زیبایی آن خواهد داشت، چرا که اگر دوختی نامناسب داشته باشد ممکن است روی مبل فرم نگیرد مثلا بزرگ یا کوچک باشد.

•  وزن پارچه‌: حتما قبل از خرید به این موضوع دقت کنید زیرا پارچه با وزن کمتر شستشوی راحتی خواهد داشت.

•  قابلیت شستشو: مزیت بزرگی که پیراهن مبل باید داشته باشد این است که باید دارای قابلیت شستشوی باشد، به خصوص در ماشین لباس شویی.

پیراهن مبل را از کجا تهیه کنیم ؟

معمولا خرید پیراهن مبل در تمامی فروشگاه‌های مبل، امکان پذیر است اما بهترین روش برای خرید، سفارش آن در سایت آتلاز کاور و خرید پیراهن مبل در اهواز می‌باشد که می‌توانید طرح و رنگبندی های مطابق با سلیقه خود و با کیفیت عالی سفارش دهید.

کلام آخر

در این مقاله سعی کردیم به آن چه باید در مورد انواع کاور بدانید اشاره کنیم و همچنین به این نکته نیز پرداختیم که حتما برای حفاظت از مبلمان در برابر انواع آلودگی و آسیب، از پیراهن مبل استفاده کنید، و برای تهیه آن نیز خرید پیراهن مبل در اهواز را توصیه کردیم. امیدواریم مورد توجه واقع شده باشیم.


Source link

About Atlazcover

Check Also

برای کاور مبل از چه پارچه ای استفاده کنیم ؟

برای کاور مبل از چه پارچه ای استفاده کنیم ؟ بهترین پارچه کدومه ؟ برای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *