خرید پیراهن مبل در زنجان

کاور مبل در زنجان

سفارش و خرید پیراهن مبل در زنجان

استفاده از مبلمان، از گذشته تا به امروز بسیار رایج بوده است. از آنجایی مبلمان به صورت مکرر مورد استفاده قرار می‌گیرد، در معرض انواع آسیب‌ و آلودگی‌ها قرار دارند، علل خصوص برای افرادی که فرزند خردسال

دارند و یا از حیوانات خانگی نگهداری می‌کنند، لازم است که پوششی برای مبلمان خود داشته باشند، این پوشش مبل را که همه بنام پیراهن، کاور و یا روکش مبل می‌شناسیم، می‌باشد .

در ادامه به انواع پیراهن مبل و خرید پیراهن مبل در زنجان خواهیم پرداخت.

معرفی شهرستان زنجان

شهر زیبای زنجان ، در ناحیه‌ مرکزی شمال غربی کشورمان، ایران و در ناحیه‌ای کوهستانی که دارای آب‌ و هوای خنکی است، واقع شده است .

به جرات می‌توان گفت، یکی از اصلی‌ترین دلایلی این شهرستان گردشگران زیادی را به سمت خود جذب می‌کند صنایع دستی آن می‌باشد.

نا گفته نماند بدون شک صنایع دستی این شهرستان، جزء گزینه‌هایی است که نمی‌توان به راحتی آن را نادیده گرفت. علاوه بر انواع صنایع دستی، صنایع دیگری نیز از جمله تولید پیراهن مبل به نوبه خود بسیار

وسعت گرفته که در ادامه بیشتر با آن آشنا خواهیم شد.

پیراهن یا کاور مبل چیست ؟

روکش مبل، لباسی پارچه‌ای یا بعضاً پلاستیکی، برای نگهداری صحیح از مبلمان استفاده می‌شود و از آن‌ها در برابر آسیب‌ها و آلودگی‌ها محافظت می‌کند.

پیراهن مبل اسامی مختلفی مثل محافظ، روکش، کاور و … دارد.

کاور مبل یکی نیازهای ضروری برای هر خانه‌ای محسوب می‌شود.

ضرورت استفاده از پیراهن مبل

استفاده از پیراهن مبل موجب می‌شود که کیفیت و ظاهر مبلمان حفظ شود و مشابه همان‌ روزی باشد که آن‌ها را خریداری کرده‌اید و همچنین به هیچ عنوان لک و کثیف نشده و دچار تغییر رنگ نشوند.

مهم ترین عامل ضرورت خرید، قیمت‌های سرسام آور سرویس مبل است که با تهیه پیراهن مبل می‌توان طول عمر آن‌ها را افزایش داد. در ادامه با انواع پیراهن مبل آشنا خواهیم شد.

انواع پیراهن یا کاور مبل

پیراهن مبل پارچه‌ای

یکی از رایج‌ترین و محبوب‌ترین سبک کاورها به حساب می‌آید. پیراهن مبل پارچه‌ای به روکش‌هایی گفته می‌شود که پارچه‌ای از جنس نخ و پلی استر هستند. این نوع از روکش‌ها در طرح‌، نقش‌ها وجنس‌های

متنوع  در تمام نقاط ایران تولید و پخش می‌شود‌. که البته با خرید پیراهن مبل در زنجان کیفیت و زیبایی ای پیراهن مبل را هرچه تمام احساس خواهید کرد.

مزیت‌های پیراهن مبل پارچه‌ای

– پوشش تمامی سطح مبلمان
–  غیر قابل نفوذ در برابر گرد و غبار
–  شستشوی آسان در ماشین لباسشویی

پیراهن مبل چرمی

این دسته از کاورهای مبل، بسیار شکیل و متناسب با دکوراسیون سلطنتی و کلاسیک می‌باشد و قیمت آن نسبت به سایر پیراهن مبل بالاتر است.

charm parche

مزیت‌های پیراهن مبل چرمی

–  مقاوم در برابر نفوذ مایعات
–  شستشوی راحت فقط با یک دستمال
–  پوشش سراسری مبلمان

پیراهن مبل ژله‌ای ( پلاستیکی)

جنس این پیراهن از نوع پلمیر pvc است که باعث انعطاف پذیری و مقاومت آن در برابراشتعال می‌شود.

پیراهن مبل ژله‌ای، نرم ، شفاف و ضد حساسیت می‌باشد و برای کسانی که کودک خردسال دارند مناسب است.

مزیت‌های پیراهن مبل ژله‌ای

–  ضد آب
–  سهولت در پاک کردن آن
–  ضد خش

پیراهن مبل دکوراتیو(تکه‌ای) : این مدل از کاورها از سه قسمت لایه رویی( از جنس شانل ابریشم)، لایه وسط ( الیاف، برای افزایش دوام کاور) و لایه زیر (آستری) تشکیل می‌شود. این لایه‌ها باعث افزایش ضخامت پیراهن شده و باعث بالا رفتن کیفیت و دوام ان‌ها می‌شود.

مزیت‌های پیراهن مبل دکوراتیو

–  نیمه ضدآب
–  پنهان نشدن بخش‌های چوبی و زیبای مبل
–  شستشوی راحت و سریع

مراحل مهم قبل از خرید پیراهن مبل در زنجان

  جنس کاور

یک مسئله حائز اهمیت برای خرید پیراهن مبل، نوع جنس آن می‌باشد. معمولا پیراهن مبل از جنس ژله‌ای یا پارچه‌ای هستند که البته خرید هر کدام از آن‌ها بسته به سلیقه و میزان بودجه شما دارد.

هنگام خرید پیراهن مبل به مدل و جنس مبلتان نیز دقت کنید.

به عنوان مثال اگر رویه اصلی مبلتان چرمی است بهتر است کاور یا پیراهنی ضخیم برای آن‌ها انتخاب کنید، چرا که اگر پیراهنی با بافت نرم تهیه کنید، سبب جمع شدگی از روی مبل‌ها خواهد شد.

 اندازه و ابعاد پیراهن مبل

ابتدا باید مبلمان خود را به دقت اندازه‌گیری کرده و سپس به تهیه کردن اقدام کنید‌ لازم به ذکر است، برخی از مدل‌های پیراهن پارچه‌‌ای حالت کشسانی دارند و مناسب هر سایزی از مبلمان هستند، که به اصطلاح فری سایز می‌باشند با این اوصاف همانطور که بیان کردیم انتخاب تمامی مدل‌ها کاملا سلیقه‌ای هستند.

خرید پیراهن مبل در زنجان به شما این امکان را می‌دهد که هر نوع کاور یا پیراهن مبلی را در هر طرح ونقشی انتخاب کنید و از آن لذت ببرید.

 تعداد مبلمان

قبل از خرید باید بدانید که سرویس مبل‌هایتان چند نفره است. مثلا برخی از مبل‌ها ۷ نفره، برخی ۹ و یا بیشتر هستند. پس برای خرید پیراهن مبل حتما به تعداد مبل و صندلی‌های میزبان توجه کنید.

–  ترکیب رنگ با دکوراسیون منزل : رنگ پیراهن مبلی که انتخاب می‌کنید بسیار حائز اهمیت است، چرا که باید هارمونی متناسبی با دیزاین و دکوراسیون شما داشته باشد.

–  دوخت مناسب : هنگام خرید حتما به شیوه دوخت کاور دقت کنید، چرا که نباید قسمتی از آن درز یا پارگی داشته باشد.

اگر دوخت پیراهن مبل با دقت و ظرافت انجام شده باشد ، زیبایی مبلمان دوچندان شده و مهم تر این که پیراهن مبل دوام بیشتری خواهد داشت‌.

کلام آخر

در این مقاله سعی کردیم به نکات مهمی درباره پیراهن مبل اشاره کنیم و همچنین انواع مبل را معرفی کردیم ، حال با آسودگی خاطر تمامی فاکتور‌های بیان شده را بررسی کنید و یک مورد را انتخاب کرده و خریداری کنید. سعی داشته باشید تا از مکان و فروشگاه‌های معتبری از جمله آتلاز کاور ، که به راحتی می‌توانید انواع دلخواه پیراهن مبل خود را از زنجان تهیه کنید ، و اما همانطور که خاطر نشان کردیم، خرید پیراهن مبل در زنجان با کیفیت مرغوب، زیبا


Source link

About Atlazcover

Check Also

برای کاور مبل از چه پارچه ای استفاده کنیم ؟

برای کاور مبل از چه پارچه ای استفاده کنیم ؟ بهترین پارچه کدومه ؟ برای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *