سفارش آنلاین پیراهن مبل در ارومیه

سفارش آنلاین پیراهن مبل در ارومیه

خرید و سفارش آنلاین پیراهن مبل در ارومیه

مبلمان یکی بزرگترین چالش‌های دکوراسیون و دیزاین پذیرایی هر منزلی است. امروزه خرید آن‌ها به یکی از نیاز‌های اساسی برای هر خانه‌ای تبدیل شده است.

تنوع مبلمان آنقدر زیاد است که به راحتی می‌توان انواع دلخواه آن را سفارش داد، همچنین به دلیل هزینه‌ی بالای خرید آن نحوه‌ی نگهدای و محافظت از آنان کار مهمی است.

بهترین روش برای مراقب مبلمان، پیراهن مبل است.

کاور مبل یا پیراهن مبل یکی از ضروری‌ترین نیاز برای هر خانه‌ای به‌ حساب می‌آید که می‌توان با استفاده از آن به راحتی و با خیالی آسوده روی مبلمان خود نشسته و بدون داشتن دغدغه کثیف شدن، لذت

ببرید.

روش‌های گوناگونی برای خرید این محصول وجود دارد یکی از آن‌ها سفارش آنلاین پیراهن مبل در ارومیه می‌باشد.

 

پیراهن مبل در ارومیه

ارومیه یکی از شهرهایی با ادیان، مذاهب و فرهنگ‌های مختلفی است. از این رو درهم آمیختگی و ترکیب هنر تمامی این فرهنگ‌ها، جلوه‌های بی‌نظیری برای انواع صنایع دستی و ماشینی آن بخشیده است‌.

یکی از این صنایع دوخت پیراهن یا کاور مبل می‌باشد که دقت و نهایت ظریف کاری در آن مشهود است ، که می‌توان حتی با سفارش آنلاین پیراهن مبل در ارومیه نیز ، انواع کاور در طرح‌ها و رنگ‌های متنوع و

مختلفی را تهیه کرد. در ابتدا نگاه کلی به ساختار و کاربرد پیراهن مبل می‌اندازیم :

پیراهن یا محافظ مبل چیست ؟

معمولا رویه‌ای پارچه‌ای و یا از دیگر جنس‌ها هستند که از نفوذ هرگونه آلودگی و کثیفی جلوگیری می‌کند و همچنین باعث طولانی تر شدن عمر مفید پیراهن اصلی مبل می‌شود.

مبلمان به‌ دلایل مختلفی از جمله استفاده‌ی مداوم و طولانی مدت ممکن است کثیف یا چرک شوند بخصوص در خانواده‌هایی که کودک خردسال دارند.

بنابراین، بهتر است از پیراهن یا محافظ مبل استفاده کنید تا نگرانی و دغدغه‌های خود را به حداقل برسانید.

انواع پیراهن مبل

پیراهن مبل انواع مختلفی در طرح‌، نقش‌، رنگ و جنس‌ دارد که انتخاب آن  بسته به نوع مبلمان و سلیقه‌ی هر فردی دارد. در ادامه مطلب به چند نمونه از انواع پیراهن مبل اشاره خواهیم کرد.

پیراهن مبل تکه‌ای

این نوع روکش یکی از انواع روکش‌‌های پارچه‌ای بشمار می‌آید. پیراهن مبل تکه‌ای بیشتر مناسب افرادی است که نمی‌خواهند تمامی سطح‌های مبلمان خود را بپوشانند.

کاور مبل تکه ایی ( سفارش آنلاین پیراهن مبل در ارومیه )

این کاور با بند، چسب و زیپ در قسمت پشتی مبل به یکدیگر متصل می‌شوند. شستوشوی راحتی دارد و معمولا برای مبلمان راحتی استفاده می‌شود. اغلب پیراهن مبل تکه‌ای برای افرادی کودک خردسال دارند توصیه نمی‌شود.

پیراهن مبل پارچه‌ای

عموما از جنس نخ و پلی استر هستند. پیراهن مبل پارچه ای تمامی سطح‌های مبلمان را پوشش می‌دهد. این نوع از روکش‌، بیشتر برای مبلمان راحتی، سنتی و اسپورت استفاده می‌شود.

کاور مبل پارچه ایی

این کاور برای کسانی که پر جمعیت هستند و یا کودک خردسال دارند مناسب است.

پیراهن مبل ژلاتینی

یکی از رایج‌ترین نوع کاورها به‌حساب می‌آید. به دلیل شفافیت آن و قابل مشاهده بودن تمامی سطوح مبلمان در بین مردم بسیار محبوب بوده است.

اگر می‌خواهید هم پیراهن اصلی مبل پنهان نشود و هم در برابر آلودگی مقاوم باشند در واقع بهتر است با یک تیر دو نشان بزنید و این مدل از کاور را تهیه کنید.

پیراهن مبل ژلاتینی 

کاور ژله‌ای در برابر نفوذ مایعات مقاوم هستند، اما ایرادی که می شود از آن گرفت پارگی زود هنگام، سرخوردن و تعریق لایه‌های آن است.

پیراهن مبل دامن دار

این نوع کاور، یکی از قدیمی‌ترین و اولین طرح‌های پیراهن مبل به حساب می‌آید.

امروزه نیز طرفداران بسیاری را به خود اختصاص داده است.

از مهم‌ترین مزیت‌های پیراهن مبل دامن دار پوشاندن تمامی سطوح مبلمان است که می‌تواند از لک و کثیف شدن آن‌ها جلوگیری کند.

این کاور نیز دارای طرح و رنگبندی‌های گوناگونی است که برای هر سلیقه‌ای از افراد می‌تواند مناسب باشد.

کاور مبل پارچه ایی

مزایای استفاده از پیراهن مبل در ارومیه

•  از نفوذ گرد و غبار به الیاف و بافت مبلمان جلوگیری میکند ؛ با استفاده از کاور می‌توانید از ورود هرگونه کثیفی و آلودگی به پیراهن اصلی مبل جلوگیری کنید.

•  عمر مفید پیراهن مبلتان را افزایش دهید ؛ هر چقدر با لایه اصلی مبل در تماس باشیم احتمال سایش و فرسودگی آن وجود دارد و همچنین تابش مستقیم نور آفتاب باعث کمرنگی و کهنگی مبلمان خواهد شد، که با استفاده از پیراهن مبل کمتر شدن عمر مبل‌ها را به حداقل برسانید.

•  پنهان ماندن عیوب و ایرادات مبل ؛ اگر مبلتان ظاهری قدیمی دارد و یا هر آسیبی که به آن وارد شده است با استفاده از پیراهن مبل می‌توانید ظاهری زیبا به آن‌ها بدهید.

•  راحت تر شدن مراحل شستشو ؛ با استفاده از پیراهن مبل هر زمانی که کاور کثیف شد، هر چه سریعتر به شستشوی آن اقدام کنید.

پیراهن مبل را از کجا تهیه کنیم ؟

کاور یا پیراهن مبل همانطور که به آن اشاره شد یکی از ضروری ترین نیازها محسوب می‌شود، به همین دلیل داشتن آن برای هر خانه‌ای لازم است، اما یکی از نکات مهم قبل از خرید این است که حتما سایز مبلمان را بطور دقیق اندازه گیری کرده و به نوع آن‌ها دقت کنید.

پیراهن مبل معمولا در تمامی نقاط کشور تولید می‌شود، اما بهتر است از معتبر بودن فروشگاه و همچنین جنس پارچه اطمینان حاصل کنید.

در حال حاضر بهترین نحوه، سفارش آنلاین پیراهن مبل در ارومیه می‌باشد که توسط افراد ماهر تولید و توزیع می‌شود.

کلام آخر

از آنجایی همواره مبلمان مورد استفاده قرار می‌گیرند و در معرض هرگونه آسیب قرار دارند، همانطور که در مطلب به آن پرداختیم بهتر است از کاور استفاده کنیم تا مبلمانی پاکیزه داشته باشیم، همچنین مناسب‌ترین شیوه خرید، سفارش آنلاین پیراهن مبل در ارومیه می‌باشد که می‌توانید بدون صرف وقت با خیالی راحت خرید خود را اینترنتی و آنلاین سفارش دهید.


Source link

About Atlazcover

Check Also

برای کاور مبل از چه پارچه ای استفاده کنیم ؟

برای کاور مبل از چه پارچه ای استفاده کنیم ؟ بهترین پارچه کدومه ؟ برای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *