سفارش آنلاین پیراهن مبل در رشت

سفارش آنلاین پیراهن مبل در رشت

برای سفارش آنلاین پیراهن مبل در رشت چیکار کنیم ؟

امروزه مبلمان به دلیل استفاده‌ی مکرر از آن ممکن از به‌ هر نحوی کثیف شود یا آسیب ببیند.

در منازلی‌ که کودک خردسال دارند، مجبور هستند که از مبلمان خود مراقبت بیشتری کنند تا کثیف شدن آن را به حداقل برسانند یا کودک را محدود کنند برای همین پیراهن یا کاور مبل یکی از ملزوماتی است که

برای محافظت هر چه بهتر مبلمان به آن نیاز خواهید داشت.

اما در ادامه خواهیم گفت که برای سفارش آنلاین پیراهن مبل در رشت چیکار کنیم؟

پیراهن یا کاور مبل چیست ؟

پیراهن یا کاور مبل ، معمولا رویه‌ای پارچه‌ای است که مختص حفاظت از انواع مبل تولید می‌شود تا کاملا رویه‌ی اصلی مبل را پوشش دهد و از آن در برابر انواع آسیب و کثیفی جلوگیری کتد.

پیراهن مبل از جنس‌های مختلفی اعم از مخملی، پلاستیکی، پارچه‌ای، و … ساخته می‌شود. کاور را می‌توان از تمامی نقاط ایران ایران خریداری کرد.

تولید پیراهن مبل در رشت

رشت یکی از شهرهای شمالی ایران محسوب می‌شود، رشت مرکز استان گیلان است که یکی از معروف‌ترین و بزرگترین شهرهای گیلکی این کشور به حساب می‌آید. برخی از مردم این شهر سرسبز، از

توریستی و گردشگری بودن شهرشان بهره می‌برند و برای خود کسب‌ و کاری فراهم می‌کنند.

انواع پیراهن مبل موجود در بازار

طرح و شکل مبلمان مثلا، سلطنتی، کاناپه، راحتی و یا کلاسیک بودن آن‌ها اصلا مهم نیست، چرا که پیراهن مبل انواع مختلفی در طرح، رنگ و سایز که می‌خواهید را دارد.

متنوع بودن پیراهن مبل تنها به طرح و سایز محدود نیست بلکه در جنس‌های مختلف نیز موجود است. در انتخاب کاور مبل حتما به کیفیت آن توجه کنید تا مدت طولانی برایتان دوام داشته باشند. در ادامه مطلب به انواع پیراهن مبل خواهیم پرداخت.

• پیراهن مبل ژلاتینی

طلق‌های شفاف و نرمی از جنس pvc می‌باشند. پیراهن‌ مبل ژلاتینی یا به اصطلاح شیشه‌ای، مطابق نوع مبل الگوبرداری شده و برش می‌خورد و دور آن نوار دوزی می‌شود.

این نوع از پیراهن مبل تمامی لایه‌ی مبل را پوشانده و از آن محافظت می‌کند.

پیراهن مبل ژلاتینی ( سفارش آنلاین پیراهن مبل در رشت )

مزایای این دسته از پیراهن مبل‌ها عبارتند از

سهولت در تمیز کردن

پنهان نشدن طرح اصلی مبل، عدم نفوذ گرد و غبار

ضد خش، ضد آب

همچنین از معایب آن می‌توان به لیز بودن، تعریق لایه‌های آن و دوام نسبتا پایین آن اشاره کرد.

• پیراهن مبل پارچه‌ای

این نوع از روکش‌ها همانطور که از نامشان پیداست، عموما از جنس پارچه می‌باشند. پیراهن مبل سراسر مبل را پوشش داده و از لک یا کثیف شدن آن‌ها جلوگیری می‌کند. انواع گوناگون پارچه برای پیراهن مبل وجود دارد که می‌توان به کرپ، ترمه، متقال و پارچه‌های خارجی و …اشاره کرد.

کاور مبل پارچه ایی

کیفیت و دوام بالا و شستشوی راحت در ماشین لباس شویی از مزایای پیراهن مبل پارچه‌ای محسوب می‌شود. در نقطه مقابل می‌توان پنهان ماندن طرح اصلی مبل و مقاومت پایین در برابر نفوذ مایعات را از معایب آن برشمرد.

• پیراهن مبل تکه‌ای

این نوع از پیراهن مبل ۳ لایه، رویه کار پارچه‌ای و زیر آن الیاف و یک لایه آستری تشکیل می‌شود. در برابر آب دوام بالایی نسبت به پیراهن مبل پارچه‌ای دارد.

کاور مبل تکه ایی

تکه‌ای بودن پیراهن مبل باعث می‌شود بخشی از قسمت‌های چوبی و زیبای مبل پنهان نماند و قابل رؤیت باشد. از مزایای آن می‌توان به حفظ هارمونی مبلمان و شستشوی راحت آن اشاره کرد. از طرفی به علت تکه‌ای بودن این مدل از کاور مبل‌ها، نمی‌توانند از تمامی قسمت‌های مبلمان محافظت کنند.

• پیراهن مبل فول استرچ

این نوع از پیراهن مبل نسل جدیدی از کاورها به‌ حساب می آید و به اسم کاو‌ر آماده نیز شناخته می‌شود. در گذشته بطور آماده از ترکیه وارد کشور می‌شد، اما امروزه پارچه‌های آن تحت لیسانس ترکیه در جای جای ایران از جمله رشت تولید و توزیع می‌شود.

کاور مبل آماده فول استرچ

پیراهن مبل فول استرچ، با ترکیب متد کاور کلاسیک با سری دوزی، آماده و بطور کاملا سفارشی تولید می‌شود. این مدل نیز انواع مختلفی مثل لانه زنبوری، اسکوار، فرفوژه، فلامینت چاپی، کشی و کشبافت را دارد. از مزایای این نوع کاور مبل می‌توان به دوام بالای آن‌ها و شستشوی راحت آن‌ها اشاره کرد.

قیمت پیراهن مبل در رشت

قیمت پیراهن مبل به عوامل متعددی از جمله طرح، نوع، جنس و… بستگی دارد. می‌توانید برای مطلع شدن از قیمت و برای سفارش پیراهن مبل بصورت آنلاین و اینترنتی اقدام کنید‌. همانطور که اشاره شد در پاسخ به سوال، برای سفارش آنلاین پیراهن مبل در رشت چیکار کنیم چند روش وجود دارد که در ادامه مطلب به این موضوع خواهیم پرداخت.

برای سفارش آنلاین کاور مبل در رشت چیکار کنیم ؟

به دلیل بالا بودن هزینه خرید مجدد مبلمان، بهترین روش نگهداری آن‌ها استفاده از پیراهن مبل می‌باشد که باعث افزایش طول عمر مبلمان می‌شود، به همین دلیل مهم است که پیراهن مبل را از کجا خریداری می‌کنید.

بهترین و آسان‌ترین شیوه برای تهیه، سفارش آنلاین پیراهن مبل در رشت است که می‌توانید با یک سرچ ساده در اینترنت به سایت آتلازکاور مراجعه کرده و مشاوره بگیرید، در انتها بصورت کاملا حرفه‌ای و متناسب با جزئیات مبلتان، در زمانی کوتاه آن را تهیه کنید.

کلام آخر

در این مطلب تلاش کردیم انواع پیراهن مبل را معرفی کرده و به ضرورت استفاده از آن بپردازیم، و همچنین در پاسخ به این سوال که برای سفارش آنلاین پیراهن مبل در رشت چیکار کنیم پرداختیم و دیدیم که به راحتی می‌توان کاور دلخواه خود را تهیه کرد. امیدواریم از آنچه که در مطلب بیان شد استفاده و لذت کافی را برده باشید.


Source link

About Atlazcover

Check Also

برای کاور مبل از چه پارچه ای استفاده کنیم ؟

برای کاور مبل از چه پارچه ای استفاده کنیم ؟ بهترین پارچه کدومه ؟ برای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *