مرکز خرید پیراهن مبل در اراک

مرکز خرید پیراهن مبل در اراک

بهترین مرکز خرید پیراهن مبل در اراک

مرکز خرید پیراهن مبل در اراک با سفارش اینترنتی

بهترین مرکز خرید پیراهن مبل در ساوه اراک

اراک جزو کلان شهرهای ایران و همچنین بزرگترین شهر مرکزی ایران می‌باشد. از لحاظ تعداد جمعیت نیز هجدهمین شهر پرجمعیت ایران محسوب می‌شود.

بافت کلی شهر اراک می‌تواند به دو منطقه بالای شهر و پایین شهر تقسیم گردد.

مناطق میانی این دو بافت دارای ساختمان‌های تجاری و مهم‌ترین مراکز خرید می‌باشند. اندیشه، کرهرود، شهدای صفوی، رودکی و سجادیه می‌توانند نمونه‌هایی از محلات شهر اراک باشند. بیشتر انواع پیراهن‌های مبل از جنس چرم و یا دکوراتیو می‌توانند برای مناطق میانی شهر اراک و بالای شهر مناسب باشند. زیرا حالت رسمی‌تر و مجلل‌تری را به فضا می‌بخشند.

آتلاز کاور

مجموعه آتلاز کاور همواره در تلاش است که با ارائه با‌کیفیت‌ترین پیراهن‌های مبل، اعتبار مشتریان خود را نسبت به مجموعه حفظ نماید.

مجموعه آتلاز کاور همواره از پارچه‌هایی با جنس‌های مرغوب استفاده می‌کنند و به جهت تولید پیراهن‌های مبل ژله‌ای یا طلقی نیز از بهترین نوع آن بهره می‌برند تا در هنگام شستشو پیراهن مبل، دچار آسیب نشود.

پیراهن مبل می‌تواند بهترین انتخاب جهت نگهداری از مبلمان محسوب شود. زیرا گاهی اوقات بر اثر حواس پرتی و یا به دلایل مختلف ممکن است که لکه‌هایی بر روی مبل ایجاد شود.

اما همان گونه که می‌دانید وسیله‌هایی همانند مبل قابل شستشو نمی‌باشند و در صورتی که پیراهن مبل داشته باشند، در صورت ایجاد لکه به راحتی می‌توان آن‌ها را پاک کرد.

می‌توانید به جهت بهره بردن از مزایای پیراهن‌های مبل و تهیه انواع آن به مجموعه آتلاز کاور مراجعه نمایید.

در مقاله بهترین مرکز خرید پیراهن مبل در اراک می‌خواهیم به روش‌های پاک کردن لکه خون از روی پیراهن مبل بپردازیم.

برای پاک کردن لکه خون از روی پیراهن مبل چیکار کنیم ؟

یکی از مشکلات و دغدغه‌های اصلی بانوان خانه‌دار را می‌توانیم لکه‌های ایجاد شده بر روی پیراهن مبل بدانیم. به خصوص لکه خونی که خشک شده باشد از روی پیراهن‌های مبل به راحتی پاک نمی‌شود و فقط با دانستن برخی از نکات مهم می‌توانیم این لکه‌های خون را از روی پیراهن‌های مبل بزدایم. در ادامه مقاله بهترین مرکز خرید پیراهن مبل در اراک به این نکات خواهیم پرداخت.

سریع‌ترین روش پاک کردن لکه خون از روی کاور مبل

نخستین نکته‌ای که به جهت پاک کردن کامل لکه خون باید آن را در نظر بگیرید، این است که باید در سریع‌ترین زمان ممکن و قبل از خشک شدن خون به پاک کردن آن اقدام نمایید. اما در صورتی که اقدام به پاک کردن لکه خون می‌کنید، حتماً باید به چند نکات توجه داشته باشید.
به عنوان مثال حتماً باید برچسب روی پیراهن‌های مبل را مطالعه کنید و بعد مد نظر قرار دهید که به جهت پاک کردن لکه‌های ایجاد شده بر روی پیراهن مبل از چه شیوه‌ای و نحوه شستن می‌توانید بهره ببرید. توجه کردن به این علامت‌ها بسیار مهم می‌باشد و می‌تواند در میزان ماندگاری کاور مبل تاثیر بسزایی بگذارد.

شستشوی کاور مبل با پاک کننده‌های مختلف

حتما قبل از اینکه پاک کننده‌های مختلف را به بخش زیادی از کاورهای مبل آغشته نمایید، ابتدا بهتر است که بخش کوچکی از کاورهای مبل را با شوینده بشویید. به عبارتی آن را تست نمایید. در صورتی که رنگ پارچه پاک نشد و تغییرات بسیار جدی در آن رخ نداد، می‌توانید تمام بخش‌هایی که به خون آلوده شده است را با استفاده از پاک کننده‌ها تمیز کنید. استفاده کردن از آب اکسیژنه و یا محلول آب و صابون و یا شوینده‌هایی که در منزل وجود دارد، می‌تواند گزینه بسیار مناسبی باشند که در از بین بردن لکه خون مؤثر عمل می‌نمایند.

از بین بردن لکه خون خشک شده از روی پیراهن مبل

در صورتی که لکه خون بر روی پیراهن مبل خشک بشود، ابتدا باید با استفاده کردن از یک مسواک نرم لکه خشک شده را از روی پیراهن مبل بزدایید. سپس، از یک شوینده و یا پاک کننده مناسب و طبق برچسب موجود بر روی پیراهن مبل بهره ببرید تا اثر باقی‌مانده از خون را از روی پیراهن مبل بزدایید. به عنوان مثال، می‌توانید یک پارچه مناسب را به الکل آغشته کنید و به آرامی آن را بر روی سطح لکه‌دار خون بکشید.
باید توجه داشته باشید که به جهت انجام این کار باید از آب سرد بهره ببرید و به هیچ عنوان به جهت پاک کردن لکه خون از روی پیراهن مبل آب گرم استفاده نکنید. همچنین، پس از اینکه لکه خون را با استفاده از شوینده‌های مناسب پاک کردید، حتما باید پیراهن مبل را خشک کنید.

نکات مهم در رابطه با پاک کردن لکه‌های خون از پیراهن مبل

در این بخش از مقاله بهترین مرکز خرید پیراهن مبل در اراک، می‌توانیم به برخی از نکاتی که به جهت پاک کردن لکه خون مهم هستند و باید مد نظر قرار بگیرند، اشاره داشته باشیم.
حتما باید به جهت پاک کردن اثر خون از یک محلول مناسبی بر روی پیراهن‌های مبل استفاده کنید. در صورتی که سریع‌تر اقدام به پاک کردن لکه خون از روی پیراهن مبل اقدام کنید، می‌تواند تاثیر زیادی در کامل پاک شدن آن داشته باشد.
جهت پاک کردن خون از کاور مبل باید از آب سرد بهره ببرید. پس از اینکه لکه خون را پاک کردید، محل مورد نظر را خشک کنید. برای پاک کردن لکه خون بهتر است که از پارچه سفید استفاده کنید.

راه حل پاک کردن لکه خون از پیراهن مبل

حتما باید توجه داشته باشید که محلول مناسب به جهت از بین بردن لکه خون از روی پیراهن مبل را در یک ظرف آماده کنید. یک پارچه سفید تمیز را به جهت پاک کردن لکه خون انتخاب نمایید. پارچه تمیز را به محلول مورد نظر آغشته کرده و آن را به آرامی بر روی لکه خون بر روی پیراهن مبل بکشید.
این کار را تا زمانی که لکه خون از بین برود، ادامه بدهید تا اثری از لکه نماند. توجه داشته باشید که یکی از نکات بسیار حائز اهمیت ، استفاده کردن از آب سرد به این جهت می‌باشد. پس از اینکه مراحل گفته شده را انجام دادید، باید اقدام به خشک کردن بخش تمیز شده بنمایید. باید دقت کنید که پاک کردن لکه خون را باید تا جایی ادامه دهید که به هیچ عنوان دیگر اثری از خون در پیراهن مبل نمانده باشد.

کلام آخر

در مقاله بهترین مرکز خرید پیراهن مبل در اراک سعی کردیم، به جهت پاک کردن لکه خون از روی کاور‌های مبل توصیه‌هایی را ارائه بدهیم. مجموعه آتلاز کاور یکی از مجموعه‌های پیشتاز در زمینه تولید پیراهن‌های مبل به حساب می‌آید که همواره در تلاش است باکیفیت‌ترین کاور‌های مبل را در اختیار مشتریان خود قرار بدهد.


Source link

About Atlazcover

Check Also

برای کاور مبل از چه پارچه ای استفاده کنیم ؟

برای کاور مبل از چه پارچه ای استفاده کنیم ؟ بهترین پارچه کدومه ؟ برای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *