چه پارچه ای برای مبل کلاسیک مناسب است‌؟

کدام پارچه یا چه پارچه ای برای مبل کلاسیک مناسب است‌؟

بنظرتان چه پارچه ای برای مبل کلاسیک مناسب است‌؟

مبلمان خانه به راحتی، سبک و تجمل معروف است. با تغییر ترجیحات و ترجیحات مردم، تقاضا برای مبلمان در قرن حاضر به طور تصاعدی افزایش یافته است.

مردم امروزی نه تنها می خواهند مبلمانشان شیک باشد، بلکه راحت هم باشد.

یکی از ویژگی هایی که در راحتی مبل تاثیر می گذارد پارچه مبل است. پارچه مبل را می توان در بسیاری از طرح ها، سبک ها و ترکیب رنگ ها و الگوهای منحصر به فرد یافت.

پیراهن مبل مهم ترین عامل در تعیین ظاهر و راحتی مبلمان است، زیرا این پارچه است که فنرها و کوسن های روی قاب مبلمان را می پوشاند. گزینه های زیادی برای پارچه مبلی در بازار وجود دارد.

اگر از قبل یک مبل کلاسیک دارید که می خواهید پارچه آن را عوض کنید یا همین الان قصد خرید مبل کلاسیک را دارید، اما نمی دانید پارچه مبل کلاسیک چگونه است و جدیدترین پارچه های مبل کلاسیک چیست، با ما همراه باشید تا پایان این مقاله

امروز شما را با انواع پارچه مبل کلاسیک آشنا می کنیم و به شما می گوییم که پارچه روکش مناسب برای ست مبل کلاسیک شما چیست.

پارچه مخملی

مخمل یکی از زیباترین، شیک ترین و جذاب ترین پارچه هاست. این پارچه می تواند بلافاصله فضای داخلی هر خانه ای را متحول کند. مخمل پارچه ای مجلل با خواص عایق عالی است. یکی از محبوب ترین پارچه های مبل کلاسیک جدید این مخمل است که می توانید آن را با هر رنگی که بخواهید درست کنید.

چه پارچه ای برای مبل کلاسیک مناسب است‌؟

مخمل یکی از پارچه های ساده است که معروف ترین آن ها یاس و پورشه است. حالا که از زیبایی و فواید این پارچه برایتان گفتیم، نگاهی به طرف دیگر این کار بیندازیم. نظافت و نگهداری پارچه مخمل کمی سخت است و البته پارچه گران قیمتی است. البته می توانید با خرید آن سود هم ببرید زیرا به لطف کیفیت بالای آن، عمر مبل کلاسیک شما افزایش می یابد و ظاهری رسمی به مبل شما می بخشد.

چه پارچه ای برای مبل کلاسیک مناسب است‌؟

پارچه چرمی

رایج ترین و پرکاربردترین پارچه مبلمان چرمی است. روکش چرمی نه تنها راحت، بلکه لوکس نیز به نظر می رسد. مبلمان کلاسیک روکش شده در اتاق نشیمن عالی به نظر می رسد. پوشش چرمی به راحتی قابل نگهداری است. بسته به درجه مراقبت، مبلمان روکش چرمی می تواند تا 5 سال دوام بیاورد. اگر روی آن مایع ریختید، می توانید به راحتی آن را با پارچه تمیز کنید زیرا چرم مایعات و لکه ها را جذب نمی کند.

چه پارچه ای برای مبل کلاسیک مناسب است‌؟

همچنین در برابر برخی محصولات و مواد شیمیایی که می توانند به مبلمان آسیب برسانند، مقاوم است. اگر حیوان خانگی دارید، چرم مناسب ترین پارچه برای مبل کلاسیک شماست. به طور کلی چرم پارچه ای مناسب برای استفاده های سنگین با حفظ استایل و ظرافت مبل است. اگر بخواهیم به یکی از معایب این پارچه اشاره کنیم به دلیل دباغی بودن چرم ممکن است پاره یا ترک بخورد. همچنین می تواند به راحتی توسط اجسام تیز آسیب ببیند.

چه پارچه ای برای مبل کلاسیک مناسب است‌؟

پارچه گلدار یا طرح دار

اگر به سبک های شلوغ و طرح دار علاقه دارید، اگر مخالف سادگی و مینیمالیسم هستید، پارچه های گلدار برای مبل کلاسیک شما مناسب هستند. برخی از افرادی که متراژ زیادی دارند و همزمان مبل کلاسیک هم تهیه کرده اند، البته بد نیست از زیبایی پارچه های طرح دار استفاده کنند، باید به هماهنگی این شکوه و شلوغی با سبک دکوراسیون منزل خود توجه کنند. . . بسیاری از افراد جرات استفاده از طرح های پارچه ای درشت و جسور را ندارند و به چند بالش طرح دار بسنده می کنند. با این حال امروزه طرح های قومی و محلی، طرح های هندسی و عشایری با استفاده از پارچه های طرح دار در اکثر سبک های دکوراسیون شیک طرفداران زیادی پیدا کرده است. همچنین می توانید ابتکار عمل داشته باشید و ست مبلمان خود را از ترکیب پارچه های طرح دار و ساده انتخاب کنید. پس روی یک ست مبلمان با طرح گل کار کنید و با پارچه ای ساده با تعدادی مبلمان دیگر ترکیب کنید. این کار تعادل را به خانه برمی گرداند. در بازار مبل ایران، برخی از این پارچه های طرح دار، پارچه مبل کلاسیک ترک و تعدادی نیز یزدی هستند. معروف ترین آنها Chanel و Satin هستند.

رنگ پارچه مبل کلاسیک

بعد از انتخاب پارچه مبل کلاسیک به رنگ پارچه می رسد. درست است که انتخاب رنگ پارچه کاملا به سلیقه افراد بستگی دارد و دست شما در انتخاب باز است، اما یادآوری چند نکته در هنگام انتخاب مفید است. از آنجایی که رنگ مبلمان شما اولین چیزی است که در نگاه اول به ذهن شما خطور می کند، باید هماهنگی کاملی با دکوراسیون شما داشته باشد.

برای مثال می توانید رنگ مبل کلاسیک خود را با پرده یا فرش مشخص کنید.

زمانی که پارچه ای ساده انتخاب می کنید، سعی کنید با چند بالش پرتابی رنگارنگ یا طرح دار حال و هوای اتاق نشیمن خود را تغییر دهید.

اگر خانه شما کوچک است، سعی کنید از رنگ های شلوغ استفاده نکنید زیرا خانه شما را کوچکتر از آنچه هست نشان می دهد.

اگر قرار است مبل کلاسیک شما در یک اتاق شلوغ یا جایی که کودکان یا حیوانات خانگی رفت و آمد می کنند قرار گیرد، می توانید رنگ های خاکستری، قهوه ای، زغالی و غیره را انتخاب کنید. از پارچه مرطوب با رنگ های تیره مانند

چه پارچه ای برای مبل کلاسیک مناسب است‌؟

در این مقاله سعی کردیم در مورد پارچه مناسب برای مبل کلاسیک و مواردی که هنگام خرید کاور مبل کلاسیک به آن نیاز دارید بگوییم. مطمئناً پارچه های بسیار دیگری نیز وجود دارند که می توان از آنها برای یک مبل کلاسیک استفاده کرد. اما ما شما را با پارچه های مبل کلاسیک جدید و محبوب از دید خودمان و یا از نگاه مردم آشنا کردیم. اگر پارچه مناسب دیگری می شناسید، آن را در قسمت نظرات با ما در میان بگذارید.

بخوانید : چگونه کاور مبل را بشوییم ؟


Source link

About Atlazcover

Check Also

برای کاور مبل از چه پارچه ای استفاده کنیم ؟

برای کاور مبل از چه پارچه ای استفاده کنیم ؟ بهترین پارچه کدومه ؟ برای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *