کاور مبل در سنندج – آتلازکاور

کاور مبل در سنندج

تولید کاور مبل در سنندج

سفارش کاور مبل در سنندج با سفارش اینترنتی

کاور مبل بیشتر برای خانواده‌هایی که پرجمعیت‌اند و نسبت به تمیزی مبل و صندلی‌های خانه حساس‌اند مورد نیاز است.
با تولید کاور مبل در سنندج این مشکل حل شده است. بدینگونه که می‌توان در مهمانی‌های رسمی کاور را از روی مبل برداشت و در مهمانی های شلوغ به منظور جلوگیری از کثیفی از آن استفاده کرد.

کاربرد کاور مبل

می‌توانید با استفاده از کاور مبل اتاق مبله را با پیراهن مبل متحول، زیبا و لاکچری کنید. همچنین با استفاده از آن‌ها دیزاینی جدید را برای خانه خود به ارمغان می‌آورید.
دلیلی که باید از کاور مبل استفاده کنیم این است که افراد با استفاده مکرر از آن‌ها بیشتر باعث ایجاد لکه روی مبل می‌شوند. به همین منظور آن‌ها را کثیف می‌کنند، پس برای مبلمانی که در معرض کثیفی هستند، استفاده از کاور مبل امری واجب است.

مزایای استفاده از کاور مبل

یکی از بهترین راه‌ها برای محافظت از مبل‌ها استفاده از کاور مبل می‌باشد. یکی از مشکلات رایج افرادی که از مبل استفاده می‌کنند تمیز نگه داشتن مبلمان می‌باشد، چرا که تمیز کردن و شستن مبل دغدغه‌ خاص خود را دارد. از طرفی ممکن است به پارچه مبل آسیب بزنید و هزینه‌های سنگین خرید و تعمیرات مبل را متحمل شوید. در این وضعیت اگر برای مبل از کاور استفاده کنید فقط باید کاور مبل را بشویید. پس با استفاده از کاور مبل دیگر نگران این موضوع نباشید.

انواع کاور مبل

در تولید کاور مبل در سنندج چند نوع کاور مبل تولید می‌شود. اگر بخواهیم آن‌ها را در دو دسته کلی جای دهیم به عبارت موارد زیر هستند:

• کاور مبل ژلاتینی یا ژله‌ای

این نوع کاور محبوبیت خاصی میان عموم دارد. از طلق‌های روشن و شفاف در تولید این نوع از کاورها استفاده می‌شود.
در رابطه با هزینه خرید آن‌ها می‌توان گفت که کاورهای ژلاتینی از قیمت معقولی برخوردارند. پس قیمت کاور مبل رابطه‌ مستقیمی با جنس و کیفیت طلق دارد.

• کاور مبل پارچه‌ای

در گذشته استفاده از مبل به عنوان یک کالای لوکس به حساب می‌آمد. به عبارتی از مبلمان فقط به عنوان یک شی‌ء زینتی کاربرد داشت. به همین دلیل افرادی هم که مبل داشتند، برای نگه‌داری آن‌ها حساسیت زیادی به خرج می‌دادند. برای پوشاندن و محافظت از آن‌ها هم در برابر گرد و خاک و کثیفی از ملحفه‌های سفیدی استفاده می‌کردند.
بالعکس امروزه سبک زندگی خانواده‌ها تغییر کرده است. استفاده از مبل برای افراد به عنوان یک وسیله‌ ضروری تلقی می‌شود. پس برای محافظت اصولی‌تر از مبل با استفاده از کاور مبل پارچه‌‌ای می‌توان حفظ کیفیت مبلمان را تضمین کرد.

دلایل استفاده از کاور مبل پارچه‌ای

پارچه‌های مبلمان قابل شستشو نیستند چرا که اگر آن‌ها را بشوییم شکل و رنگ آن‌ها تغییر می‌کند. پس بهتر است از کاور مبل پارچه‌‌ای استفاده کنیم تا در صورت کثیف شدن فقط کاور مبل کثیف شود. در این صورت به راحتی می‌توان آن را با کمک ماشین لباسشویی و یا به صورت دستی شست.
در تولید کاور مبل در سنندج از پارچه‌هایی با کیفیت استفاده می‌کنند. در انتخاب رنگ کاور پارچه‌ای رنگ‌های گرم‌تر و ملایم‌تر را پیشنهاد می‌کنیم زیرا به اتاق حس تازگی و مثبت بودن می‌دهند.
برای پوشاندن مدل مبلی که سال‌هاست خریده‌اید و از طرح و مدل آن خسته شده‌اید، می‌توانید از کاور مبل استفاده کنید. همچنین اگر به دنبال راهی هستید که عیب و نقص‌های مبلتان را بپوشانید، استفاده از کاور بهترین ایده است. استفاده از کاور همچنین مقرون به صرفه نیز می‌باشد زیرا تعویض رویه‌ کاناپه بسیار پرهزینه است.

جنس، طرح و رنگ کاور مبل

طبیعتا در هنگام خرید کاور مبل توجه به جنس، طرح و رنگ‌ آن‌ها بسیار حائز اهمیت است. بدیهی است که اگر جنس کاور مبل شما با کیفیت باشد، مدت زمان طولانی‌تری برای شما کاربرد خواهند داشت.
طرح و رنگ آن‌ها نیز به سلیقه شخصی افراد بستگی دارد. شما می‌توانید هر چند وقت یکبار جهت تنوع در دکوراسیون داخلی منزل خود، کاور مبل‌های خود را عوض کنید. در این صورت می‌توانید از طرح و رنگی متفاوت برای کاور مبل خود استفاده نمائید. پس در هنگام خرید کاور، کاورهایی با کیفیت بالا را انتخاب کنید تا هم از مبلمانتان محافظت لازم را کرده باشد و هم خانه شما را مزین کند.
محبوب‌ترین پارچه برای دوخت کاور مبل پارچه‌های مخمل و بافت پارچه‌ای نما هستند. این نوع از پارچه‌ها در مقایسه با پارچه‌های تصویر‌دار زودتر خراب می‌شوند.

تولید کاور مبل در سنندج کردستان

سنندج یکی از شهرهای زیبای کشورمان ایران و مرکز استان کردستان می‌باشد. سنندج در منطقه کوهستانی زاگرس قرار گرفته و آب و هوای سرد و خشکی دارد‌.

اهالی سنندج بسیار مهمان‌نواز و خونگرم هستند. پس با این اوصاف رفت و آمد زیادی دارند. قطعا چنین مردمی تمایل دارند که رفت و آمدهای خود را به جا آورند ولی مبلمان و خانه آن‌ها زیاد کثیف نشود.

پس با این حساب به دنبال تولیدی کاور مبلی خواهند بود که بتواند خدمات لازم را به این شهر ارائه دهد.

بنابراین می‌توان گفت که آتلاز کاور این مشکل آن‌ها را برطرف خواهد کرد.

آتلاز کاور یکی از تولیدی‌های بزرگ کاورهای مبلمان است که می‌تواند خدمات مناسبی به همه شهرهای ایران مانند شهر سنندج ارائه دهد. برای همین توصیه می‌کنیم که اهالی مردم سنندج برای تهیه کاور مبل دلخواه خود روی ما حساب کنند و با ما در ارتباط باشند.

نتیجه گیری

پس نتیجه می‌گیریم استفاده از کاور مبل عمر مبل‌هایمان را تضمین می‌کند‌. همچنین ما را از صرف هزینه‌های گزاف جهت خرید مبل و تعمیرات آن به نوعی می‌رهاند. مجموعه آتلاز کاور با داشتن کادری مجرب و حرفه‌ای توانسته است در این زمینه محصولات باکیفیتی را ارائه دهد. جهت ارتباط با ما می‌توانید با شماره تماس‌های موجود تماس حاصل فرمائید و سفارش دلخواه خود را ثبت کنید.


Source link

About Atlazcover

Check Also

برای کاور مبل از چه پارچه ای استفاده کنیم ؟

برای کاور مبل از چه پارچه ای استفاده کنیم ؟ بهترین پارچه کدومه ؟ برای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *